Alla inlägg under november 2009

Av Hanna - 11 november 2009 11:06

I måndags tog jag vaccinet mot  svininfluensan.INTE BRA!jag är nämligen sjuk idag,pga vaccinet.När jag rör mig snurrar allt och jag typ spyr,bläää.JÄvla vaccin alltså!Skrikandes!!!!!!!!!!!!!

Så ta inte vaccinet.Nä,nu ska jag nog sova lite.

ciao!not.

Min kompis berätta att killen jag var kär i hade sagt:fan va äkligt att hanna var kär i mig.!!!!!!

Själv förtroende  stärkande,tack,tack....

herrå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

WTF DUDE!

Omröstning

Vad är det bästa sättet att tillbringa sommaren på?
 Bada fö fan;)
 sova
 chilla
 sola
 CS, WOW vad som helst, bara det eh på datan!
 plugga
 Festa
 rock n roll all night and party everyday!
 fara ut i skärgården:)
 Fara till tex turkiet, grekland mallis
 Titta på tv
 Vara med mina kompisar
 Vara på stranden så fort solen skymtar
 annat skoj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lägg gärna in ett med

.

lnk juice


Ovido - Quiz & Flashcards