Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Vatten krig med grannarna

Av Hanna - 11 juni 2010 20:13

Hejs!

 Första "grann" kriget har precis avslutats med ett fredsavtal som gäller tillsvidare. Min och brorsans motståndare blev mutade med Godis och fredagsmys.Våra motståndare var ms.E och mr.E, 3 och 5 år var svår besegrade..


Nä men seriöst, jag brorsan våra små grannar Ella och Elias+deras pappa hade vatten krig. Det bbörjade med att elias kom och visade sitt nya jätte häftiga pishtol som han köpt och det slutade med att deras pappa tog en spade och började ösa vatten på mig och brorsan från vatten tunna  hahaha. Man var något blöt efteråt, men vad gör man inte för grannarna;) Det var fan världens bästa första sommarlovsdag! Kan inte vli bättre, förutom kladdkakan som bara väntar på att bli uppkäkad!

Hejdå alla(enstaka) fina läsare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 11 juni 2010 16:09

hejs! Nu har jag precis kommit hem från snickars där jag var med mr.GB, ms.  och ms. . JO, brorsan hängde också med. Snickars är det stället på sommarn som är bäst. Det bästa med snickars är badflotten som flyter utanfdör stenpiren, sweeet. Så jag ...

Av Hanna - 11 juni 2010 12:02

hejs! Vad tycker ni om headern? Snygg, osmaklig, jävligt ful? .   Nu har jag gått ut 6:an. Herregud. Det är läskigt. Kan erkänna att jag bölade lite innan vi for till skolavslutnigen. Jag bölade för att jag skrev ett brev till min lärare "L". K...

Av Hanna - 10 maj 2010 18:35

Hej! Nu är jag här igen för att skriva om hur jag känner just nu. Jag är ju tolv år och ska fylla tretton i juni. Men jag längtar inte till min födelsedag! Dom flesta barn brukar ju tycka att det är hur spännande som helst att fylla år och visst ...

Av Hanna - 10 april 2010 12:02


Det jag önskar mig mest just nu är kanske en hund. Eller det är en hund jag önskar mig mest just nu. Ingen kan fatta att jag BEHÖVER en hund. En hund älskar en. Om man har en hund har man alltid en vän. Om man har en hund har någonting att ta h...

Av Hanna - 1 mars 2010 21:48

Hej! Har verkligen inte skrivit på länge nu,får ta och skärpa mig..Om den som läser vill kan du titta på min andra blogg www.missmusic.bloggplatsen.se   Dikt: Du vet att jag älskar dig Jag vet att du inte känner likadant.   Du vet att j...

Presentation

WTF DUDE!

Omröstning

Vad är det bästa sättet att tillbringa sommaren på?
 Bada fö fan;)
 sova
 chilla
 sola
 CS, WOW vad som helst, bara det eh på datan!
 plugga
 Festa
 rock n roll all night and party everyday!
 fara ut i skärgården:)
 Fara till tex turkiet, grekland mallis
 Titta på tv
 Vara med mina kompisar
 Vara på stranden så fort solen skymtar
 annat skoj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lägg gärna in ett med

.

lnk juice


Ovido - Quiz & Flashcards