Alla inlägg under april 2010

Av Hanna - 10 april 2010 12:02

Det jag önskar mig mest just nu är kanske en hund. Eller det är en hund jag önskar mig mest just nu. Ingen kan fatta att jag BEHÖVER en hund.

En hund älskar en.

Om man har en hund har man alltid en vän.

Om man har en hund har någonting att ta hand om,att älska.


Om man vill ha en hund vill man ha någon som älskar en.

Om man vill ha en hund vill man ha en vän.

Om man vill ha en hund vill man ha någon att sköta om,att älska.


Ingen kan förstå hur mycket en hund skulle betyda för mig,ingen.



Aja,nu ska jag sluta va så löjlig..



Igår fyllde pappa 46 år. Och vet ni  vad? John den idoten väckte mig inte när vi skulle "uppvakta" pappa och sjunga. Som han gillar väldigt mycket. Dumma jävla john... Fast john är ändå snäll,ibland altså:)


hejdårå!

   Har ingen aning om varfgör jag ladda upp denna bild..

Presentation

WTF DUDE!

Omröstning

Vad är det bästa sättet att tillbringa sommaren på?
 Bada fö fan;)
 sova
 chilla
 sola
 CS, WOW vad som helst, bara det eh på datan!
 plugga
 Festa
 rock n roll all night and party everyday!
 fara ut i skärgården:)
 Fara till tex turkiet, grekland mallis
 Titta på tv
 Vara med mina kompisar
 Vara på stranden så fort solen skymtar
 annat skoj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lägg gärna in ett med

.

lnk juice


Ovido - Quiz & Flashcards