Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna - 1 mars 2010 21:48

Hej!

Har verkligen inte skrivit på länge nu,får ta och skärpa mig..Om den som läser vill kan du titta på min andra blogg www.missmusic.bloggplatsen.se

 

Dikt:

Du vet att jag älskar dig

Jag vet att du inte känner likadant.

 

Du vet att jag tittar på dig.

Jag vet att du tittar bort.

 

Du vet att jag tänker på dig.

Jag vet att du inte tänker på mig.

 

Vi vet,att det aldrig blir oss

 

Asså den är egentligen längre men ides inte skriva hela,,Dålig va?

Lite damp bara....

Ja,hejdå!


//Fejkad fasad

Presentation

WTF DUDE!

Omröstning

Vad är det bästa sättet att tillbringa sommaren på?
 Bada fö fan;)
 sova
 chilla
 sola
 CS, WOW vad som helst, bara det eh på datan!
 plugga
 Festa
 rock n roll all night and party everyday!
 fara ut i skärgården:)
 Fara till tex turkiet, grekland mallis
 Titta på tv
 Vara med mina kompisar
 Vara på stranden så fort solen skymtar
 annat skoj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lägg gärna in ett med

.

lnk juice


Ovido - Quiz & Flashcards