Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna - 20 februari 2010 09:42

Hejsan!

Idag kommer det bli en rolig lördag,förhoppningsvis alltså:)

Jag ska mest troligt fara och hhälsa på en som jag känner som har två valpkullar  Som är 5 veckor gamla!!Jaaa!Ska bli så roligt!!

Det ända dåliga är att jag aldrig kommer kunna åka därifrån:(

Eftersom jag är kär i en av valparna,haha.Asså jag MÅSTE ta med den hem!!Meen det får jag INTE  

Jag får väl leka hund med moses(Min katt)Haha;)

NOg om det och till en annan sak!!


not..


Hejhdå!

Av Hanna - 19 februari 2010 21:09

Hejjs!

Asså vill bara berätta några nice saker!

1.Min lillebror har en flickvänn, <3<3 LOVE!!

2.Mår inte jätte,jätte dålig!:)(Eller?)

3.Åt choklad nyss;)


Dååliga saker:s

1.En kompis jag LITADE på ljög och sårade mig..

2.Mamma blev sur för absolut INGENTING!!DAAAAHH!!

3.Efter i matten.

4.Är såå fruktansvärt trött!!Gud vad jobbigt!!Har varit så heela veckan.,.

5.min lillebrorsa har ett "förhållande" före mig:(Asså jag är glad för han men har förjävligt dåligt självförtoende...SKIT!!

6.FÅR FAN ALDRIG NGT JAG VILL HA!!!;(


Hejdå


Av Hanna - 11 februari 2010 17:36

Fruktansvärt ledsen just nu...

Av Hanna - 1 februari 2010 19:25

Hej!

19 - 32 på matte testet,säger bara bläääää!!!!!!  

Inte nöjd!!!!

Desssutom blivit sårad,lite gran,nice dag va!!?!?!

 

Hejdå...

Presentation

WTF DUDE!

Omröstning

Vad är det bästa sättet att tillbringa sommaren på?
 Bada fö fan;)
 sova
 chilla
 sola
 CS, WOW vad som helst, bara det eh på datan!
 plugga
 Festa
 rock n roll all night and party everyday!
 fara ut i skärgården:)
 Fara till tex turkiet, grekland mallis
 Titta på tv
 Vara med mina kompisar
 Vara på stranden så fort solen skymtar
 annat skoj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lägg gärna in ett med

.

lnk juice


Ovido - Quiz & Flashcards