Alla inlägg under januari 2010

Av Hanna - 17 januari 2010 10:13

Hej...!

Bra musik............

OOoooh

Hejdå;)

Hj

Av Hanna - 16 januari 2010 09:37

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!

YEEEEEEEEESS!

HEJDÅ:):)

Av Hanna - 12 januari 2010 18:24

Tja!

Tog andra sprutan igår,svinis sprutan alltså-

Idag är jag sjuk!UNDERBART!!!

Nåttttt!!!!!!!...!!!!!!

Aja,det är inte heela världen men halva afrika iaf...

 

Hejdå..(host,snörvel,host,host)

 

 

 

 

PS,moses äär bäst!

Av Hanna - 10 januari 2010 11:33

SKit!

Hej föresten.

idag var det meningen att vi skulle åka slalom i måttsund och så.Men jag ville inte det.Varför?Jo för att jag har åkt slalom sen jag var fem och är fortfarande SKIT dålig.Medans alla andra i klassen är tusen gånger bättre fast dom kanske har åkt sen dom var 11 typ.jag känner mig PISS DÅLIG!

Jag åker inte dit för att jag är rädd för att andra jag känner ska vara där.

 

Nu när mamma och john farit  tänkte jag åka längdskidor med pappa men självklart har han besök av sin brorsa idag.SKIT

Så detta blir  en jävlig piss helvetetes dag!

Hejdå!

Av Hanna - 6 januari 2010 10:59

Tjena!

Mitt blogg-namn är seriöst sunkigare än ett dasslock nån glömt att öppna.

(haha)

Jag menar det suger,är tråkigt och långt och jobbigt att skriva!Så snälla kom på ett nytt!SNÄLLA!:):):)

Hejdå!

PS ska få fara och hälsa på en av dom snälllaste i världen och hennes valpar!Jaaaa:):):)LÄNGTAR!!
Hjdå:)

Av Hanna - 5 januari 2010 17:10

Vet inte hur jag mår idag.Mer bajs än bra:s

Hejdå:)

Av Hanna - 2 januari 2010 12:11

Inga bilödre

HAHHAHAHAHA

Av Hanna - 2 januari 2010 12:05

Tja!

Idag fick jag reda på en skojsig sak!! (bara KANSKE)

Vad kan jag inte berätta men ni kan gissa!

Ledtrådar:

            

Jaaaaa ;)

Hejdå!

Presentation

WTF DUDE!

Omröstning

Vad är det bästa sättet att tillbringa sommaren på?
 Bada fö fan;)
 sova
 chilla
 sola
 CS, WOW vad som helst, bara det eh på datan!
 plugga
 Festa
 rock n roll all night and party everyday!
 fara ut i skärgården:)
 Fara till tex turkiet, grekland mallis
 Titta på tv
 Vara med mina kompisar
 Vara på stranden så fort solen skymtar
 annat skoj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lägg gärna in ett med

.

lnk juice


Ovido - Quiz & Flashcards